Skip to content
rocketsite.pl

rocketsite.pl

Strony internetowe, programowanie

Primary Menu
  • Strona główna
  • Cyberbezpieczeństwo
  • Przeglądarki
  • Python
  • Scratch
  • Strony WWW
  • Pozostałe
  • Wszystkie artykuły
  • Kontakt
  • Pozostałe

5 sposobów, jak wirtualna centrala może poprawić doświadczenie klienta

admin 17 kwietnia 2023

Coraz więcej firm zwraca uwagę na doświadczenia klienta. Z Customer Experience mamy do czynienia podczas każdego kontaktu z daną marką czy przedsiębiorstwem. Doświadczenia klienta mogą dotyczyć zarówno jego wizyty w sklepie stacjonarnym, wejścia na stronę internetową, czy telefonu na infolinię. Oto 5 sposobów, w jaki sposób wirtualna centrala może poprawić doświadczenia klienta. 

Prosta nawigacja IVR w wirtualnej centrali

Pierwsze, z czym spotyka się klient dzwoniąc na infolinię, to powitanie oraz informacja na temat dostępnych możliwości. Lektor powiadamia klienta o możliwościach dostępnych pod poszczególnymi cyframi klawiatury. Warto zadbać o możliwie najprostszą strukturę drzewa IVR, ponieważ zbyt skomplikowane warianty mogą zniechęcić konsumenta. Nowoczesna wirtualna centrala powinna mieć możliwość wgrywania odpowiednich komunikatów, czy zaprogramowania automatycznych odpowiedzi i przekierowań. Umożliwia to skuteczną nawigację także po godzinach pracy – jeśli klient dodzwoni się zbyt późno, powinien zostać automatycznie poinformowany o innych możliwościach kontaktu. 

Wsparcie sztucznej inteligencji przy powtarzalnych zapytaniach klientów

Sztuczna inteligencja coraz częściej wykorzystywana jest w procesie obsługi klienta. Coraz więcej firm korzysta z tej technologii – dzięki niej w prosty sposób można poprawić efektywność pracy infolinii i zwiększyć zadowolenie klientów. Jak to działa? Ze sztuczną inteligencją mamy do czynienia, chociażby dzwoniąc na infolinię dowolnego banku. Możemy spotkać się tam z automatem, który za pomocą wygenerowanej mowy zadaje nam pytania, a odpowiedzi przetwarza i dostarcza konkretnych odpowiedzi. Dzięki temu możemy chociażby w szybki i prosty sposób sprawdzić stan konta, czy zlecić proste czynności do wykonania. Sztuczna inteligencja zastępuje konsultantów wszędzie tam, gdzie czynności, czy pytania są często powtarzalne i można je zaprogramować. 

Wirtualna centrala przyspiesza reakcje konsultantów

Doświadczenia klienta kształtują się przede wszystkim podczas rozmów z konsultantami. Dlatego warto zadbać o odpowiedni system, który pomoże Twoim pracownikom dużo szybciej udzielać odpowiedzi na pytania i rozwiązywać problemy klientów. Nowoczesne systemy contact center pokazują całą historię interakcji z klientem w jednym oknie. Dzięki temu konsultanci bez konieczności wertowania zakładek, bardzo szybko dowiedzą się z jakimi pytaniami klient wcześniej dzwonił. Technologia pomoże także podpowiadać konsultantom, co powinni zrobić w danej sytuacji – można wykorzystać do tego gotowe scenariusze, bądź wykorzystać podpowiedzi do słuchawki przez przełożonego. 

Obsługa klientów VIP – dedykowani konsultanci

Dzięki technologii możliwe jest nadanie poszczególnym klientom wyższego priorytetu podczas połączenia z infolinią. Jeśli masz klientów VIP lub osoby z dzwoniące zza granicy, możesz zaprogramować połączenia priorytetowe oraz przekierowania do dedykowanych konsultantów. Dzięki temu Twój najważniejszy klient zawsze trafi do najlepszego konsultanta bez konieczności czekania, a klient niemieckojęzyczny połączy się z konsultantem mówiącym w tym języku.

Przyjazny głos

Na koniec warto zainwestować w lektora o miłym głosie. Klient bardzo cenią sobie miły głos w słuchawce. Ceny usług lektorów zaczynają się od kilkuset złotych za kilka komunikatów.

Continue Reading

Poprzedni: Karty pamięci do aparatu – ile sztuk warto zakupić?
Następny: Mikrofony bezprzewodowe – jak wybrać najlepszy dla siebie?

Najnowsze

Mikrofony bezprzewodowe – jak wybrać najlepszy dla siebie? 1

Mikrofony bezprzewodowe – jak wybrać najlepszy dla siebie?

19 kwietnia 2023
5 sposobów, jak wirtualna centrala może poprawić doświadczenie klienta 2

5 sposobów, jak wirtualna centrala może poprawić doświadczenie klienta

17 kwietnia 2023
Karty pamięci do aparatu – ile sztuk warto zakupić? 3

Karty pamięci do aparatu – ile sztuk warto zakupić?

15 stycznia 2023
Wykorzystanie metodyki Agile w projektach software 4

Wykorzystanie metodyki Agile w projektach software

10 stycznia 2023
Dysk zewnętrzny SSD 500 GB. SSD czy pSSD – jaka jest różnica? 5

Dysk zewnętrzny SSD 500 GB. SSD czy pSSD – jaka jest różnica?

21 grudnia 2022
Samsung Galaxy Watch. Stwórz swój dzień na nowo z Galaxy Watch! 6

Samsung Galaxy Watch. Stwórz swój dzień na nowo z Galaxy Watch!

21 grudnia 2022

Zobacz także

Mikrofony bezprzewodowe – jak wybrać najlepszy dla siebie?
  • Pozostałe

Mikrofony bezprzewodowe – jak wybrać najlepszy dla siebie?

19 kwietnia 2023
Karty pamięci do aparatu – ile sztuk warto zakupić?
  • Pozostałe

Karty pamięci do aparatu – ile sztuk warto zakupić?

15 stycznia 2023
Wykorzystanie metodyki Agile w projektach software
  • Pozostałe

Wykorzystanie metodyki Agile w projektach software

10 stycznia 2023
Dysk zewnętrzny SSD 500 GB. SSD czy pSSD – jaka jest różnica?
  • Pozostałe

Dysk zewnętrzny SSD 500 GB. SSD czy pSSD – jaka jest różnica?

21 grudnia 2022
Samsung Galaxy Watch. Stwórz swój dzień na nowo z Galaxy Watch!
  • Pozostałe

Samsung Galaxy Watch. Stwórz swój dzień na nowo z Galaxy Watch!

21 grudnia 2022
Najpopularniejsze języki programowania, które warto znać
  • Pozostałe

Najpopularniejsze języki programowania, które warto znać

14 grudnia 2022

Aktualności

Mikrofony bezprzewodowe – jak wybrać najlepszy dla siebie?
  • Pozostałe

Mikrofony bezprzewodowe – jak wybrać najlepszy dla siebie?

admin 19 kwietnia 2023
Każdy, kto korzysta z nagłośnienia, wie jak ważny jest dobry mikrofon. Dzięki temu nasze występy, prezentacje i...
Przeczytaj
5 sposobów, jak wirtualna centrala może poprawić doświadczenie klienta

5 sposobów, jak wirtualna centrala może poprawić doświadczenie klienta

17 kwietnia 2023
Karty pamięci do aparatu – ile sztuk warto zakupić?

Karty pamięci do aparatu – ile sztuk warto zakupić?

15 stycznia 2023
Wykorzystanie metodyki Agile w projektach software

Wykorzystanie metodyki Agile w projektach software

10 stycznia 2023
Dysk zewnętrzny SSD 500 GB. SSD czy pSSD – jaka jest różnica?

Dysk zewnętrzny SSD 500 GB. SSD czy pSSD – jaka jest różnica?

21 grudnia 2022
Scratch podstawy programowania dla dzieci
  • Scratch

Scratch podstawy programowania dla dzieci

admin 29 października 2021

Warto przeczytać

Mikrofony bezprzewodowe – jak wybrać najlepszy dla siebie?
  • Pozostałe

Mikrofony bezprzewodowe – jak wybrać najlepszy dla siebie?

19 kwietnia 2023
5 sposobów, jak wirtualna centrala może poprawić doświadczenie klienta
  • Pozostałe

5 sposobów, jak wirtualna centrala może poprawić doświadczenie klienta

17 kwietnia 2023
Karty pamięci do aparatu – ile sztuk warto zakupić?
  • Pozostałe

Karty pamięci do aparatu – ile sztuk warto zakupić?

15 stycznia 2023
Wykorzystanie metodyki Agile w projektach software
  • Pozostałe

Wykorzystanie metodyki Agile w projektach software

10 stycznia 2023
Copyright © All rights reserved.