Jednym z istotnych elementów kreowania marki jest identyfikacja wizualna. To nie tylko logo czy konkretna kolorystyka kojarząca się z daną marką, ale także treści marketingowe i reklamowe oraz prezentacje ofert i produktów. Z Samsung The Wall All-in-One możesz zaprezentować swoją firmę w jak najlepszym świetle… i kolorach. Sprawdź, czym może zaskoczyć Cię ten wyświetlacz oraz jak może wpłynąć na poprawę wizerunku Twojej marki.
Samsung The Wall All-in-One – co to jest?
The Wall All-in-One to nic innego jak ekran microLED, umożliwiający wyświetlanie przeróżnych materiałów wizualnych – od prostych grafik po promocyjne materiały wideo. Jego cechą charakterystyczną jest fakt, że nie potrzebuje oddzielnego modułu podświetlającego oraz filtra kolorów. Technologia ta znana jest już serii Samsung The Wall. Tym razem do wyboru masz jednak określone z góry wielkości i rozdzielczość, co jest świetną opcją dla niezdecydowanych. Dostępne są 3 modele: 110 cali w rozdzielczości FHD, 146 cali FHD oraz 146 cali UHD. Choć nie są one modułowe, można je łączyć obok siebie.
Urządzenie The Wall All-in-One – jakie ma zalety?
Jedną z najważniejszych zalet wyświetlacza Samsung The Wall All-in-One jest jakość obrazu. W urządzeniu tym zastosowano technologię Black Seal oraz Ultra Chroma. Pierwsza z nich umożliwia wyświetlanie nawet najgłębszych odcieni czerni, oferując jednocześnie wysoki kontrast i szczegółowość. Druga odpowiada za naturalne odwzorowanie kolorów, które są dwa razy wyraźniejsze* w stosunku do konwencjonalnych wyświetlaczy LED i pozwalają na wyświetlanie niezwykle realistycznych przekazów wizualnych.
Kolejną zaletą Samsung The Wall jest łatwość montażu. Cała instalacja zajmuje zwykle zaledwie 2 godziny** i przeprowadzisz ją w czterech prostych krokach – wystarczy zamocować uchwyty ścienne, osadzić płyty mocujące, zawiesić wstępnie skonfigurowane moduły i zakończyć instalację. Prawda, że prosto?
Szybkie dostosowanie ustawień to również duża zaleta The Wall All-in-One. Wbudowany kontroler pozwoli Ci uniknąć problematycznej konfiguracji, dzięki czemu szybciej możesz uruchomić ekran i zacząć z niego korzystać.
Przy wyborze ekranów LED dla swojego biznesu przeraża Cię ilość dodatkowych urządzeń, które musisz dokupić? Wyświetlacz The Wall posiada wbudowany kontroler i głośniki. W zestawie znajdziesz też uchwyty mocujące i ramki, dzięki czemu nie musisz dokupywać żadnych urządzeń peryferyjnych.
The Wall All-in-One – w jakich zastosowaniach się sprawdzi?
Niesamowite wrażenia wizualne, które oferuje urządzenie The Wall All-in-One sprawiają, że jest to świetne rozwiązanie do promocji marki. Żywe kolory, intensywny kontrast i niezwykła szczegółowość mogą skutecznie zapaść w pamięć klientom, wpływając na rozpoznawalność Twojej marki. Wielkoformatowe ekrany świetnie sprawdzą się również w prywatnych salach kinowych, w dyspozytorniach, a nawet w salach konferencyjnych. Można je wykorzystać również w studiach filmowych i telewizyjnych, gdzie będą stanowić tło akcji czy wyświetlać ważniejsze informacje i materiały wideo.
Tekst przygotowano w ramach płatnej współpracy z Samsung Electronics Polska.
* Dane na podstawie wewnętrznych standardów testowych, w porównaniu z konwencjonalnym wyświetlaczem LED firmy Samsung do komunikacji wizualnej.
** Czas instalacji oszacowany na podstawie testów wewnętrznych.